Baware…

Baware…

Μια καινοτόμα διαδικτυακή καμπάνια με στόχο όχι μόνο την ενημέρωση του κοινού για την πρόληψη και την έγκαιρη διάγνωση του μελανώματος, αλλά και την εμψύχωση και ενημέρωση ασθενών και φροντιστών, δημιούργησε η Novartis.
Η καμπάνια Melanoma Baware Greece αποτελεί μια πρωτοβουλία της τμήματος Oγκολογίας της Novartis, υπό την αιγίδα της Εταιρείας Ογκολόγων Παθολόγων Ελλάδος και με την υποστήριξη του Συλλόγου «ΑγκαλιάΖΩ» και τουΣυλλόγου
Καρκινοπαθών – Εθελοντών – Φίλων – Ιατρών «ΚΕΦΙ» Αθηνών.

Οι νέοι πολύ συχνά επιλέγουν να σημαδέψουν το σώμα τους με κάποιο τατουάζ από δική τους επιλογή, εκφράζοντας κάτι σημαντικό για τους ίδιους. H Novartis, βασιζόμενη σε αυτή την τάση, δημιουργεί μια καμπάνια που αντιπαραβάλει την επιλογή ενός ατόμου να έχει τατουάζ με κάποιον που αντίστοιχα έχει ένα μόνιμο σημάδι από τη νόσο του μελανώματος, ένα σημάδι που δεν το έχει επιλέξει.

Η καμπάνια απευθύνεται κατά κύριο λόγο στους νέους ανθρώπους και σε αυτό το πλαίσιο θα χρησιμοποιήσει ως βασικό κανάλι για τη διάδοση των μηνυμάτων της τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μέσω της σελίδας @MelanomaBawareGreece https://www.facebook.com/MelanomaBawareGreece/.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.