Σούπερ σπιτική μπάρα δημητριακών και φρούτων

Σούπερ σπιτική μπάρα δημητριακών και φρούτων

Η Ελένη προτείνει σπιτική μπάρα που βοηθά στη καλή λειτουργία του εντέρου και προσφέρει ενέργεια, βιταμίνες και θρεπτικά συστατικά χάρη στα αποξηραμένα φρούτα και τη βρώμη που περιέχει.
Η συνταγή της είναι απλή:
Σε ένα μούλτι βάζεις περίπου ίση ποσότητα από αποξηραμένα σύκα (δοκίμασε Κύμης αν βρεις τα οποία είναι πολύ νόστιμα) και αποξηραμένα δαμάσκηνα. Χτύπησέ τα μέχρι να γίνουν ένας πολτός – αν θέλεις άφησε μερικά κομματάκια μέσα για περισσότερη υφή όταν δαγκώνεις.
Μεταφέρεις τον πολτό σου σε μια λεκανίτσα και προσθέτεις βρώμη, τόση ώστε να γίνει ένα εύπλαστο μίγμα. Μπορείς να προσθέσεις και λίγο μέλι.
Αφού το μείγμα σου αποκτήσει την επιθυμητή πυκνότητα, το απλώνεις με το χέρι σε ένα φύλλο αντικολλητικό χαρτί φτιάχνοντας ένα παραλληλόγραμμο με πάχος περίπου 1 εκατοστό.
Το βάζεις για μια δυο ώρες στο ψυγείο για να σφίξει.
Στη συνέχεια, κόβεις μπάρες σε φάρδος 2 δαχτύλων περίπου και τις τυλίγεις μία μία σε μεμβράνη. Οι θερμίδες είναι γύρω στις 120-150 ανά μπάρα και μπορούν να συντηρηθούν για πολλές μέρες στο ψυγείο.
Μπορείς ακόμη να προσθέσεις ξηρού καρπούς, όπως ηλιόσπορους που υπεραγαπώ για τη γεύση και τη θρεπτική τους αξία (περιέχουν βιταμίνη Ε, φυτοστερόλες, πολυακόρεστα και μονοακόρεστα λιπαρά που κάνουν καλό στην καρδιά και μαγνήσιο που προστατεύει το νευρικό σύστημα και άλλα πολλά και καλά στοιχεία) και berries.

Τη συνταγή κι άλλα, μπορείς να βρεις στο :

https://myfortysomethingworld.wordpress.com/2014/11/03/%CF%83%CE%BF%CF%8D%CF%80%CE%B5%CF%81-%CF%83%CF%80%CE%B9%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%BC%CF%80%CE%AC%CF%81%CE%B1-%CE%B4%CE%B7%CE%BC%CE%B7%CF%84%CF%81%CE%B9%CE%B1%CE%BA%CF%8E%CE%BD-%CE%BA%CE%B1%CE%B9/

ΓΡΑΦΕΙ:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *