Πως χρησιμοποιούν οι Ευρωπαίοι τα smartphone;

Πως χρησιμοποιούν οι Ευρωπαίοι τα smartphone;

Έρευνα στις συνήθειες των καταναλωτών που διεξήχθη από την Kantar Millward Brown σε συνεργασία με την Honor έδειξε ότι η κυριαρχία των smartphone απέναντι στα παραδοσιακά κινητά τηλέφωνα έχει αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι χρησιμοποιούν τις συσκευές τους. Φωτογραφίες, social media, σερφάρισμα στο διαδίκτυο και διάβασμα email είναι οι πιο σημαντικές λειτουργίες των smartphone του σήμερα, με ένα από τα καλύτερα παραδείγματα να είναι το Honor 10 με την κάμερα τεχνητής νοημοσύνης.

Οι νέοι Ευρωπαίοι χρησιμοποιούν τα smartphone τους για βασικά πράγματα όπως κλήσεις και μηνύματα (92% και 83% αντίστοιχα), αλλά σε πρώτη θέση έρχονται λειτουργίες όπως η δυνατότητα να βγάζουν φωτογραφίες (87%), τα social media (78%), τα e-mails (83%) και το σερφάρισμα στο διαδίκτυο (80%).
Λιγότερα σημαντικά θεωρούν την δορυφορική πλοήγηση, την ψυχαγωγία, την επικοινωνία μέσω mobile apps και τις πληρωμές μέσω κινητού. Τα μηνύματα MMS ή οι εφαρμογές υγείας και fitness έρχονται ακόμα πιο πίσω.

Το φύλο και η ηλικία κάνουν τη διαφορά

Οι γυναίκες χρησιμοποιούν το smartphone για τα Social Media (83% έναντι 73%), για να βγάζουν φωτογραφίες (91% έναντι 84%) και να στέλνουν μηνύματα (90% έναντι 77%) αρκετά πιο συχνά από ότι οι άντρες. Οι εκπρόσωποι της Generation Z (ηλικίας μεταξύ 15-24) χρησιμοποιούν το smartphone κυρίως για ψυχαγωγία, gaming και επικοινωνία ενώ μεγαλύτεροι χρήστες (ηλικίας 25-38 – Generation Y) το χρησιμοποιούν ως εργαλείο δουλειάς (λήψη mail, κλήσεις, μηνύματα SMS και MMS).

Οι νέοι Πολωνοί χρησιμοποιούν τα smartphone για επικοινωνία, φωτογραφίες και για να σερφάρουν στο διαδίκτυο. Πιο συγκεκριμένα, οι περισσότεροι στέλνουν MMS και SMS, τραβάνε φωτογραφίες και βίντεο, επισκέπτονται ιστοσελίδες και κάνουν χρήση εσωτερικών λειτουργιών όπως το ξυπνητήρι και η αριθμομηχανή.

Οι νέοι Τσέχοι ξεχωρίζουν στην συχνότητα με την οποία παίζουν παιχνίδια ενώ συγκριτικά με τις άλλες εθνικότητες, στέλνουν αρκετά SMS και MMS και χρησιμοποιούν το ξυπνητήρι και την αριθμομηχανή.

Οι Φινλανδοί ξεχωρίζουν στην χρήση εφαρμογών για ανταλλαγή μηνυμάτων (78%) σε αντίθεση με τους Έλληνες (7%) οι οποίοι χρησιμοποιούν τέτοιες εφαρμογές σε πολύ μικρότερο βαθμό.

Οι νέοι Ούγγροι δεν είναι μεγάλοι λάτρεις της ανταλλαγής μηνυμάτων και MMS. Είναι πιθανό όμως η τάση αυτή να εξηγείται από το γεγονός ότι κάνουν χρήση εφαρμογών μηνυμάτων σε μεγάλο βαθμό (61%). Επίσης μία άλλη λειτουργία που δεν χρησιμοποιείται πολύ από τους Ούγγρους είναι οι εφαρμογές υγείας και fitness.

Υψηλό ποσοστό των νέων καταναλωτών από την Σερβία στέλνουν μηνύματα και τηλεφωνούν αλλά αυτό που τους κάνει να ξεχωρίζουν είναι η χρήση του smartphone για ψυχαγωγία -διάβασμα, μουσική, παρακολούθηση βίντεο κλπ.. Από την άλλη μεριά, η χρήση για αποστολή και λήψη SMS και MMS είναι λιγότερο συχνή.

Οι νέοι που πήραν μέρος στην έρευνα περιγράφουν τους εαυτούς τους ως δημιουργικούς, ανοιχτόμυαλούς, μοναδικούς και ανεξάρτητους. Οι Πολωνοί και οι Τσέχοι θεωρούν τους εαυτούς τους μοναδικούς και ξοδεύουν τον ελεύθερο τους χρόνο εκτός της πόλης αρκετά συχνά. Οι νέοι Φινλανδοί θεωρούν ότι είναι ανεξάρτητοι περισσότερο από τον μέσο όρο και οι Έλληνες περιγράφουν τους εαυτούς τους ως επαγγελματίες και δημιουργικούς. Οι νέοι Ούγγροι θεωρούν ότι είναι συμπονετικοί και αξιόπιστοι άνθρωποι που προτιμούν να περνάνε τον ελεύθερο χρόνο τους στο σπίτι ενώ οι Σέρβοι βλέπουν τους εαυτούς τους ως κοινωνικά, δημιουργικά και μοναδικά άτομα.

Σχετικά με την έρευνα
Έρευνα στις καταναλωτικές συνήθειες που διεξήχθη από την Kantar Millward Brown για λογαριασμό της Honor το καλοκαίρι του 2018. Η έρευνα έγινε μέσω της τεχνικής συνεντεύξεων μέσω υπολογιστή σε δείγμα Ν=1800 χρήστες smartphone ηλικίας 15-38 ετών σε έξι χώρες: Πολωνία, Τσεχία, Ελλάδα, Ουγγαρία, Φινλανδία και Σερβία (N=300 ανά χώρα).

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.