Το μπλε αυτοκόλλητο της Chiquita γίνεται ροζ για την καταπολέμηση του καρκίνου του μαστού

Το μπλε αυτοκόλλητο της Chiquita γίνεται ροζ για την καταπολέμηση του καρκίνου του μαστού

! Για δεύτερη συνεχόμενη φορά η Chiquita ενώνει τις δυνάμεις της με διάφορες οργανώσεις για τη μάχη κατά του καρκίνου του μαστού και καθ’όλη τη διάρκεια του Οκτωβρίου το εμβληματικό μπλε αυτοκόλλητο της εταιρείας θα βάλει τα ροζ του. Η καμπάνια πρωτοξεκίνησε για να στηρίξει τον Μήνα Ευαισθητοποίησης κατά του Καρκίνου του Μαστού και θα συμβάλλει στην αύξηση της ενημέρωσης γύρω από το σημαντικό ζήτημα του καρκίνου του μαστού.

Μια από τις πρωτοβουλίες της Chiquita για τη βιωσιμότητα είναι το “Being a Good Neighbour”, όχι μόνο στις κοινότητες που δραστηριοποιείται, αλλά και στις αγορές στις οποίες διαθέτει τα προϊόντα της. Μια από τις δεσμεύσεις της εταιρείας είναι να αυξήσει την ενημέρωση σχετικά με τον καρκίνο και την καταπολέμησή του. Έτσι, για όλο τον Οκτώβριο, 200 εκατομμύρια μπανάνες Chiquita σε όλο τον κόσμο θα φορέσουν ένα ειδικό ροζ αυτοκόλλητο. Στόχος είναι να δοθεί έμφαση σε αυτό το τόσο ευαίσθητο ζήτημα που μας αφορά όλους – και όχι μόνο τον Οκτώβριο! Με εκατομμύρια νέα κρούσματα κάθε χρόνο, ο καρκίνος του μαστού αποτελεί την πιο διαδεδομένη μορφή καρκίνου στις γυναίκες παγκοσμίως.

Οι μπανάνες είναι ένα από τα πιο δημοφιλή φρούτα παγκοσμίως και καταναλώνονται με διάφορους τρόπους καθημερινά. «Το να είμαστε παρόντες σε κάθε σπίτι με αυτή την καμπάνια αποτελεί έναν εξαιρετικό τρόπο για την Chiquita να συγκεντρώσει το ενδιαφέρον του κόσμου γύρω από το θέμα και να τονίσει τη σημαντικότητα ενός ισορροπημένου και υγιούς τρόπου ζωής,» δήλωσε η κα Bettina Stier Scatamachia, Global Marketing Director της Chiquita.

Επιπλέον, η Chiquita έχει ανακοινώσει διάφορες πρωτοβουλίες και συνεργασίες σε όλο τον κόσμο, από τις ΗΠΑ έως και την Ευρώπη, με σκοπό να συγκεντρώσει την προσοχή των καταναλωτών στο θέμα του καρκίνου του μαστού. Η Chiquita αποδεικνύει την υποστήριξή της στο συγκεκριμένο σκοπό θέτοντας τρεις στόχους: Αρχικά χρηματοδοτεί πρωτοβουλίες έρευνας για την εύρεση της θεραπείας, κατά δεύτερον δημιούργησε καμπάνια για την αύξηση της ενημέρωσης σχετικά με την σημαντικότητα της έγκαιρης διάγνωσης και κατά τρίτον προωθεί την ευεξία και τον ενεργό τρόπο ζωής ως τρόπο πρόληψης. Για να πετύχει αυτούς τους τρεις στόχους η καμπάνια της Chiquita θα αξιοποιήσει μια σειρά από στοχευμένες ενέργειες, όπως τα media engagement και η συνεργασία με influencers και brand ambassadors.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.