3η Εκπαιδευτική Ημερίδα Digital4Pharma:  Ενημέρωση των στελεχών του χώρου της Υγείας για τις νέες τάσεις και πρακτικές του ψηφιακού marketing και της multichannel επικοινωνίας

3η Εκπαιδευτική Ημερίδα Digital4Pharma: Ενημέρωση των στελεχών του χώρου της Υγείας για τις νέες τάσεις και πρακτικές του ψηφιακού marketing και της multichannel επικοινωνίας

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε η 3η Εκπαιδευτική Ημερίδα Digital4Pharma, συνεχίζοντας την παράδοση των δύο προηγούμενων διοργανώσεων. Περισσότερα από 100 στελέχη εταιρειών του χώρου της υγείας παρακολούθησαν νέες τάσεις, πρακτικές και εργαλεία του ψηφιακού marketing και της multichannel επικοινωνίας, με στόχο την αποτελεσματικότερη εφαρμογή τους στο απαιτητικό και ταχύτατα μεταβαλλόμενο επιχειρηματικό περιβάλλον. Η ημερίδα πραγματοποιήθηκε από την GET2WORK, με την ευγενική υποστήριξη του Συνδέσμου Φαρμακευτικών Επιχειρήσεων Ελλάδος (Σ.Φ.Ε.Ε), της Πανελλήνιας Ένωσης Φαρμακοβιομηχανίας (Π.Ε.Φ.) και της Ελληνικής Εταιρείας Φαρμακευτικού Marketing (Ε.Ε.Φα.Μ).

Στο πρώτο μέρος της ημερίδας αναδείχθηκαν επίκαιρα ζητήματα γύρω από την υλοποίηση αποτελεσματικών ψηφιακών στρατηγικών: η μορφή και τα μέσα προώθησης του περιεχομένου, η διαδικτυακή αναζήτηση πληροφοριών για θέματα υγείας και οι νομικές διαστάσεις της εφαρμογής του ψηφιακού marketing ήταν μερικά μόνο από τα θέματα που κράτησαν αμείωτο το ενδιαφέρον των συμμετεχόντων.

Πρώτος ομιλητής ήταν ο κ. Σέργιος Δημητριάδης, Αναπλ. Καθηγητής στο Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Η παρουσίασή του με τίτλο Content_Marketing4Pharma: Πώς και γιατί μας αφορά, πραγματεύτηκε το ρόλο του ψηφιακού και μη, επικοινωνιακού περιεχομένου στην προώθηση ενός φαρμακευτικού προϊόντος, πώς και γιατί ο ρόλος αυτός ξεκινά από την επιλογή της στρατηγικής και πώς καταλαμβάνει όλο το φάσμα των ενεργειών marketing. Στη συνέχεια, η κ. Αικατερίνη Φραϊδάκη, eCommerce Coordinator στο Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου – ELTRUN του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, στην ομιλία της Ας μετρηθούμε τώρα… Χρήση διαδικτύου και υγεία, προχώρησε στην πρώτη παρουσίαση των αποτελεσμάτων νέας έρευνας του παραπάνω εργαστηρίου, σχετικά με την αναζήτηση πληροφοριών υγείας στο διαδίκτυο τόσο από το ευρύ κοινό, όσο και από τους ιατρούς.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον είχε η παρουσίαση του κ. Στέφανου Οικονομίδη, Chartered Marketer και Εισηγητή Digital Marketing, στην Ελληνική Εταιρεία Διοικήσεων Επιχειρήσεων, ο οποίος παρουσίασε το SEO (Search Engine Optimization), ένα από τα σημαντικότερα εργαλεία του ψηφιακού marketing. Στην ομιλία του, Το καλύτερα κρυμμένο μυστικό: Η 2η σελίδα της Google…-Τι χρειάζεται να πληροί περιεχόμενο και μέσο για να βγαίνει ψηλά στις αναζητήσεις!, ο κ. Οικονομίδης περιέγραψε τους τρόπους ενσωμάτωσης του SEO στην εργαλειοθήκη του ψηφιακού marketing των φαρμακευτικών εταιριών, με στόχο την αποτελεσματικότερη κατανόηση των αναγκών και απαιτήσεων του κοινού-στόχου των προϊόντων τους.
Η κ. Έλενα Σπυροπούλου, Δικηγόρος – Διαμεσολαβήτρια, εξέτασε τα νομικά ζητήματα που προκύπτουν από τη χρήση του διαδικτύου, ειδικά σε σχέση με το online marketing. Η ομιλία της, Νομικές πτυχές της ψηφιακής επικοινωνίας στην υγεία, επικεντρώθηκε σε θέματα πνευματικής ιδιοκτησίας, προστασίας προσωπικών δεδομένων, αλλά και ορθής και νόμιμης χρήσης των social media.

Ακολούθησε η παρουσίαση επιτυχημένων πρακτικών εφαρμογών από την ελληνική αγορά. “Are you talking to me?” Customer experience and engagement: A differentiated segmented approach (Omni Marketing), από τον κ. Ξενοφώντα Τσιγκρή, Digital Communication Manager στη Janssen-Cilag. Building Email marketing strategies to engage HCPs, από την κ. Νάντια Μανδοπούλου, Multichannel Marketing Associate Director, Customer Solutions Dept. στην MSD., με θέμα τη χρήση του email marketing από τους επαγγελματίες υγείας και τους καταναλωτές των φαρμακευτικών προϊόντων. Ε-consulting with Medical Experts, από τον κ. Γιώργο Λουκάκη, Multichannel Manager στη Boehringer Ingelheim. Ο κ. Λουκάκης παρουσίασε τη νέα ψηφιακή πλατφόρμα “Expertsconnect,” η οποία επιτρέπει τη διαδραστική ανταλλαγή της κλινικής εμπειρίας μεταξύ των ιατρών. Digital Health engagement and beyond, από τον κ. Αντώνη Θεοδωρίδη, Multichannel Marketing Manager MCO Balkans, στην TAKEDA HELLAS, ο οποίος παρουσίασε τα καινοτόμα ψηφιακά εργαλεία που προσφέρουν στις φαρμακευτικές εταιρείες νέους δίαυλους επικοινωνίας με τους επαγγελματίες υγείας και τους καταναλωτές. Η πρώτη ενότητα της ημερίδας ολοκληρώθηκε με την ομιλία Digital Marketing emerging themes, της κ. Μαρίας Αλεξανδρή, Digital Marketing Specialist στη Pharmaserve-Lilly, με θέμα τις τεχνολογικές εξελίξεις και την ενσωμάτωσή τους στις στρατηγικές των φαρμακευτικών εταιρειών, η οποία αναμένεται να οδηγήσει στο ριζικό μετασχηματισμό του χώρου της υγείας και του φαρμάκου.

Το δεύτερο μέρος της ημερίδας ήταν αφιερωμένο στην επιλεκτική παρακολούθηση δύο εκ των τεσσάρων παράλληλων διαδραστικών φροντιστηρίων, όπου οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να εξοικειωθούν με νέα εργαλεία και περιπτώσεις βέλτιστης πρακτικής στους τομείς της ψηφιακής επικοινωνίας.

Αναλυτικότερα, κατά τη διάρκεια του φροντιστηρίου με τίτλο Escape the multichannel communication barrier; co-piloting the journey, από την κ. Έλενα Σιδηρόγλου, Senior Digital Consultant στην ΑQurance οι συμμετέχοντες κλήθηκαν να «λύσουν το γρίφο» της επίτευξης μιας «επιτυχημένης» multichannel καμπάνιας. Στο φροντιστήριο Virtual Reality & Motion Capturing για e-learning, gamification, detailing, patient centricity και team-building, ο Νίκος Κόντης, General Manager LEAP μαζί με την ομάδα του, εξοικείωσαν τους συμμετέχοντες σε 5 διαφορετικές ψηφιακές δραστηριότητες, οι οποίες αναμένεται να αλλάξουν τον τρόπο που χρησιμοποιούμε την ψηφιακή τεχνολογία στην καθημερινή και εργασιακή μας ζωή. Στο φροντιστήριο Πώς δημιουργώ ένα video portal ενημέρωσης γιατρών; ο κ. Ελευθέριος Μιχαηλίδης, Ιδρυτής της M-Data παρουσίασε τους λόγους που καθιστούν ένα Video Portal το πιο αποτελεσματικό μέσο ενημέρωσης, τα προβλήματα που προκύπτουν κατά την υλοποίηση του και πώς μπορούν να επιλυθούν, καθώς και σχετικά Case Studies από την Ελλάδα και την Ευρώπη. Η ενότητα ολοκληρώθηκε με το φροντιστήριο Σχεδιάζουμε βήμα-βήμα μία ψηφιακή καμπάνια, από τους κ. Ιωάννη Οφάκογλου, Brand Strategy & Marketing Director και Παναγιώτη Γαρουφαλίδη, Content Manager στην RISTART.

Σύμβουλος επικοινωνίας της διοργάνωσης ήταν η εταιρεία PHOCUS.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.