Ξύπνα όσο είναι νωρίς!

Ξύπνα όσο είναι νωρίς!

Γράφει η Κατερίνα Τσεμπερλίδου
www.tsemperlidou.gr

Δεν σε ξέρω προσωπικά, οπότε μην το παίρνεις προσωπικά! Το «ξύπνα όσο είναι νωρίς» δεν είναι μια αγενής και αυθαίρετη σύσταση, που συνήθως απευθύνεται σε κάποιον που έχει μειωμένη ή στρεβλή αντίληψη για τα πράγματα. Δεν είναι μια μεταφορά. Είναι μια κυριολεξία, που μπορεί να αλλάξει την καθημερινότητά σου στην πραγματικότητα. Να την κάνει πιο δημιουργική, πιο λειτουργική, πιο ξεκούραστη, πιο ευτυχισμένη.
Ξύπνα όσο είναι νωρίς και αξιοποίησε τον επιπλέον χρόνο για να τον προσφέρεις στον εαυτό σου, με όποιον τρόπο νομίζεις εσύ. Πολύ σύντομα θα διαπιστώσεις ότι περισσότερος χρόνος για να απολαμβάνεις με την ησυχία σου το πρωινό σου, για να περιποιείσαι τον εαυτό σου και να διαλέγεις τα ρούχα σου, για να βάζεις με άνεση σε μια σειρά τις σκέψεις και τις υποχρεώσεις σου και κυρίως, για να μην τρέχεις με «την ψυχή στο στόμα» για τη δουλειά σου ή για το πρώτο ραντεβού της ημέρας είναι κερδισμένος χρόνος, που μπορείς με χαρά να προσθέσεις στην καλή διάθεση της ημέρας ή στον ελεύθερο χρόνο σου στο τέλος της.
Άλλωστε, κάθε μέρα που ξεκινάει είναι μια ακόμα σπουδαία ευκαιρία για να ζήσουμε, να απολαύσουμε, να γελάσουμε, να δημιουργήσουμε, να μοιραστούμε. Γιατί λοιπόν, να μη χαρίσουμε στον εαυτό μας λίγο ακόμα χρόνο για να ευτυχήσουμε;

Το πρωινό ξύπνημα έχει επιστημονικά αποδειχθεί ότι έχει ευεργετικές συνέπειες στον οργανισμό, σώμα και πνεύμα. Σύμφωνα με τα ευρήματα μιας νέας μελέτης, όσοι σηκώνονται από το κρεβάτι γύρω στις επτά το πρωί είναι πιο υγιείς, διατηρούν την σιλουέτα τους σε καλύτερα επίπεδα και είναι πιο χαρούμενοι από όσους σηκώνονται δύο ώρες αργότερα.
Οι ερευνητές του Πανεπιστημίου Roehampton στην Μεγάλη Βρετανία μελέτησαν τις συνήθειες και την κατάσταση της υγείας περισσότερων από χιλίων ατόμων, εξετάζοντας στοιχεία σχετικά με τις συνήθειες του ύπνου, τις διατροφικές επιλογές, το βάρος, τη γενική υγεία αλλά και την ψυχική τους διάθεση.
Διαπίστωσαν ότι όσοι σηκώνονταν από το κρεβάτι γύρω στις 7 το πρωί τις καθημερινές και στις 8 το πρωί τα Σαββατοκύριακα εμφανίζονταν να έχουν καλύτερη φυσική αλλά και ψυχική κατάσταση από εκείνους που σηκώνονται γύρω στις 9 το πρωί τις καθημερινές και γύρω στις 10 τα Σαββατοκύριακα.

Καλά όλα αυτά, αλλά πώς θα πετύχουμε το ευχάριστο πρωινό ξύπνημα, όταν έχουμε μάθει αλλιώς; Με μια συμφωνία κυρίων και κυριών με τον εαυτό μας να αδράξουμε την κάθε μέρα και με μερικές απλές τεχνικές, που ο καθένας μπορεί να προσαρμόσει στα δικά του μέτρα:
1. Ξυπνήστε με το αγαπημένο σας τραγούδι ή ένα κομμάτι που θα σας ανεβάσει.
2. Μείνετε στο κρεβάτι το πολύ 5 λεπτά επιπλέον, γιατί μετά είναι πιθανό να δυσκολευτείτε να το αποχωριστείτε.
3. Ανοίξτε τις κουρτίνες στο δωμάτιο να περάσει το φως. Μια καινούρια μέρα έχει αρχίσει!
4. Κάντε ένα δροσερό ντους και απολαύστε ένα πλήρες πρωινό.
Μία ώρα περισσότερη στο κρεβάτι, συνήθως δεν προσφέρει επιπλέον ξεκούραση. Μία ώρα περισσότερη στη μέρα, αποδεδειγμένα προσφέρει επιπλέον ηρεμία και καλή διάθεση.

Δεν σε ξέρω προσωπικά, όμως εσύ πάρτο προσωπικά.
Ξύπνα όσο είναι νωρίς και πέρνα καλά και δημιουργικά!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.