Προσοχή στις τροφές που περιέχουν “κρυφή” ζάχαρη

Προσοχή στις τροφές που περιέχουν “κρυφή” ζάχαρη

Όταν τα παιδιά είναι σε θεραπεία και ειδικά όταν ξεκινούν θεραπεία με κορτιζόνη, οι απαγορεύσεις που έχουμε είναι : “όχι ζάχαρη, όχι αλάτι”.
Υπάρχουν όμως τροφές που περιέχουν «κρυφή» ζάχαρη και πρέπει να είμαστε προσεκτικοί.

Σάλτσες: Μπορεί να είναι αλμυρές και όχι γλυκές, αλλά πολλές σάλτσες περιέχουν 6-12 γραμμάρια ζάχαρης ανά μισό φλιτζάνι, η ίδια ακριβώς ποσότητα που έχουμε σε ένα μπισκότο με κομματάκια σοκολάτας.
Μπάρες δημητριακών: Αν δεν τις φτιάξετε μόνες σας, ελέγξτε καλά την συσκευασία τους για συστατικά όπως το σιρόπι καλαμποκιού, η μαύρη ζάχαρη, το μέλι, το σιρόπι καφέ ζάχαρης, η δεξτρόζη και η φρουκτόζη. Μερικές μπάρες, μάλιστα, έχουν επικάλυψη γιαουρτιού, ή σοκολάτας, ή κομματάκια σοκολάτας. Όλα αυτά αυξάνουν την περιεκτικότητα ζάχαρης στα 8-12 γραμμάρια ανά μερίδα.
Ντρέσινγκ σαλάτας: Τα πιο γλυκά ντρέσινγκ μπορεί να έχουν 5-7 γραμμάρια ζάχαρης σε μόλις δύο κουταλιές της σούπας.
Δημητριακά για πρωινό: Ακόμα και τα πιο “υγιεινά” (με βρώμη, καλαμπόκι και πίτουρο) περιέχουν 10-20 γραμμάρια ζάχαρη ανά κούπα. Να ελέγχετε τις πληροφορίες με τα συστατικά τους.
Κομπόστες φρούτων: Περιέχουν περίπου 40 γραμμάρια ζάχαρης ανά μία κούπα σερβιρίσματος. Ακόμα και αν στραγγίσετε τα φρούτα από το σιρόπι, μένουν τουλάχιστον 15 γραμμάρια ζάχαρης ανά κούπα.

ΓΡΑΦΕΙ:

1 comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *